ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 178
ا گر من بزرگ نمی شدم ، پدربزرگ هنوز زنده بود
اگر من بزرگ نمی شدم ، موهای مادرم سفید نمیشد
اگر من بزرگ نمی شدم ، مادربزرگ در ایوان خانه باز می خندید
اگر من بزرگ نمی شدم ، تنهایی معنایش همان تنها بودن در اتاقم بود
اگر من بزرگ نمی شدم ، غروب جمعه برایم دلگیر نبود
اگر من بزرگ نمی شدم ، هیچوقت نمی دیدمت و دلم برایت تنگ نمیشد
ای کاش من همیشه کودک می ماندم
چقدر گران تمام شد بزرگ شدن من ![]()
ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168
امروزمو بایه حال خوب شروع کردم.هوس کردم لاک بزنم .به خودم برسم .برم حیاط و کنارباغچه چهارفصل حیاط .توی هوای سرزمستون یه چای گرم بخورم...این هم گل پریوش حیاطمون وسط زمستون....درسته بوی خوبی نداره اما ظاهرخوشکلی داره.مثل بعضی آدمهای این دوره زمونه ست...امادرعوض گل نرگس خونمون .وااییییییی،عاشقشم .هم خوشبوهه.هم خوش عطر.عطرش ب آدم یه حس خاص میده.شاید دلیلش یادآوری یه خاطره توی یه گذشته دور.شاید....[ چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ] [ 14:1 ] [ من ][ ] دلنوشته(۱۷)...ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157
ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163
ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166