امروزمو بایه حال خوب شروع کردم.هوس کردم لاک بزنم .به خودم برسم .برم حیاط و کنارباغچه چهارفصل حیاط .توی هوای سرزمستون یه چای گرم بخورم...این هم گل پریوش حیاطمون وسط زمستون....درسته بوی خوبی نداره اما ظاهرخوشکلی داره.مثل بعضی آدمهای این دوره زمونه ست...امادرعوض گل نرگس خونمون .وااییییییی،عاشقشم .هم خوشبوهه.هم خوش عطر.عطرش ب آدم یه حس خاص میده.شاید دلیلش یادآوری یه خاطره توی یه گذشته دور.شاید....[ چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ] [ 14:1 ] [ من ]
[ ]
ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157