زندگی نامرد است...

خرید بک لینک
کی گفته مردبایدخستگی بیرون ازخونه رو سرخونواده ش خالی کنه؟!

کدوم قانون میگه وقتی بیخوابی کشیدی واعصابت خورده بیفت به جون زن وبچه ت تا آروم شی.بعدهم راحت بگیربخواب؟!

هعیییییییی روزگار...میدونستم حال خوبم زیاددوام نداره وعمرش کوتاهه...

قايقى خواهم ساخت...

با کدام عمر دراز؟

نوح اگر کشتی ساخت،

عمر خود را گذراند.

با تبر روز و شبش،

بر درختان افتاد.

سالیان طول کشید،

عاقبت اما ساخت...

پس بگو ای سهراب؛

شعر نو خواهم ساخت!

بیخیالِ قایق...

یا که میگفتی:

تا شقایق هست زندگی باید

این سخن یعنی چه؟

با شقایق باشی،

زندگی خواهی کرد.

ورنه این شعرو سخن،

یک خیال پوچ است...

پس اگر میگفتی:

تا شقایق هست،

حسرتی باید خورد،

جمله زیبا میشد...

تو ببخشم سهراب،

که اگر در شعرت،

نکته ای آوردم،

انتقادی کردم،

به خدا دلگیرم...

از تمام دنیا،

از خیال و رویا!

به خدا دلگیرم،

به خدا من سیرم.

در جوانی پیرم!

زندگی رویا نیست،

زندگی پردرد است،

زندگی نامرد است...

زندگی نامرد است..


دلنوشته(۱۷)...

ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 11:49

صفحه بندی