دلنوشته(۱۴)

خرید بک لینک
این هم ازیلدا....شب خوبی بود.خیلی خوش گذشت.کاش این حال خوبم تموم نشه.اماامروز می یاد.....نه!بایدخوش بین بود.همیشه ازچیزی که ترسیدم به سرم اومده.شایداینبارفرق کنه.ولی چه فرقی؟!مگه چه اتفاقی افتاده؟خداروچه دیدی !شاید...

خلاصه امیدوارم واقعا اینبارفرق کنه وحال خوبم یکی دوروز دوام داشته باشه...امیدوارم...

یلدا تمام شد...

پاییزهم تمام شد...

اما توتمام نشو...

جایی برایم زیرچترزمستانت بگذار...❄❄⛄


دلنوشته(۱۷)...

ما را در سایت دلنوشته(۱۷) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 11 دی 1396 ساعت: 11:49

صفحه بندی